Gelukt! Maar wacht nog even  ...

Onze e-learning zit binnen enkele minuten in je mailbox! Je hebt je waarschijnlijk aangemeld voor onze e-learning omdat je geïnspireerd wilt worden met tips & tricks over hoe je je gastbeleving kan verbeteren. Maar hoe zou je het vinden om een boekje te lezen dat je aan het denken zet en jouw inspireert om het morgen anders te gaan doen. Omdat jij je zojuist hebt aangemeld voor de gratis e-training geven we je bij deze een eenmalig buitenkansje om dit boekje voor een fractie van de originele prijs te ontvangen. Lees hieronder meer ;)

Ook deze ervaring wel is gehad? 😞

Ieder bedrijf in de gastvrijheid moet goede service leveren, anders heb je simpelweg geen bestaansrecht. Maar ondanks dat elk bedrijf die gasten ontvangst zegt gastvrij te zijn, blijkt uit de vaak anders. Medewerkers die er weinig zin in hebben, het gemis aan een duidelijk doel en visie en simpelweg het ontbreken van kennis en vaardigheden. Dit terwijl je juist hiermee het verschil maakt. Blije medewerkers zorgen immers voor blije gasten. 

Danny Paerl - Oprichter Superhost

Mensen het gevoel welkom te zijn

Gastvrijheid en gastbeleving gaat over verwachtingen overtreffen. Het gaat om de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Hostmanship® - de wereldberoemde filosofie waar Superhost op is gebaseerd - geeft je een andere kijk op gastvrijheid. Hostmanship® zorgt ervoor dat iemand graag zaken met je doet, betrokken medewerkers en bezieling ervaart en kiest voor de oplossing die je biedt. Kortom, hetgeen waarmee je je richting je gast onderscheidt van de rest. 

"Service is wat je geeft, Hostmanship is hoe je het laat voelen"

Module 1

Patricia van Dort

Het heeft mij echt geraakt en nieuwe inzichten gegeven ook al zit in meer 20 jaar in het vak

Saskia van Hunen

Hostmanship geeft duidelijke handvatten die ik heel erg herkenbaar vond

Charles Veerkamp

Mooi om te zien dat je het ook buiten je werk kan toepassen. Echt een mindset.

Ontdek de meest effectieve gastvrijheidsfilosofie

Het boek geeft je direct antwoord op

  • Hoe zet ik kernwaarden om in gedrag?

  • Hoe creëer ik een betere klantbeleving?

  • Hoe creëer ik een inspirerende werkomgeving?

  • Hoe stimuleer ik leiderschap en eigenaarschap?

  • Hoe zet ik een onderscheidend imago neer?

  • Hoe ga ik de dialoog met de klant aan?

  • Hoe creëer ik een organisatie waarin iedereen zich welkom voelt?

 van 19,95 voor maar 9,95

Bestel vandaag en krijg het boek binnen aantal dagen thuisgestuurd